2009年6月12日 星期五

In The Low


Now it’s summer vacation! Even I have go to school for the final exam, but I don’t need to school today and tomorrow.

So this morning I had a sweet dream, but my father came to my room, woke me up, and gave me a letter, it’s from traffic judge organization, this letter told me, my driver's license would revoke for one month.
According to the recode, it said I was violated over 6 point in half-year. Nonsense! I will to check out my recode.
##CONTINUE##
I have many planning in my summer vacation, if I can’t ride the motorcycle, I can’t go anywhere! It let me dispirited.

By the way, my teacher told me, my course credit was very dangerous, even I attend the final exam, it had a great possibility fail. I was dispirited again.

Now I’m in the low, I hope everything would be ok, after all, I spent many time to plan my summer vacation and my life.

I have to summon up.
%T Bear Don't defeat yourself!

我開始放暑假了!!雖然下個禮拜我還是要回到學校去期末考,但是今天跟明天都不用去學校上課。
所以我今天早上起的很晚,當我正在做我的美夢的時候,我爸拿了一封信進來我房間把我叫醒,說交通裁決所寄了一張通知給我,說我半年內違規點數超過六點,必須吊銷駕照一個月。屁啦!雖然我真的很常違規(5/8又闖一次紅燈),但我不記得半年內可以累積這麼多點,我一定要去查查看。
我暑假行程表整個都排好了,如果我不能騎車,那我哪裡都去不了好嗎!(搭車很痛苦!)整個很沮喪
更沮喪的是,我老師告訴我,我這學期很有可能被二一,就算有考期末考,也很有可能不會過。幹!我更沮喪了!
我現在陷入低潮期了,由衷希望事情能夠迎刃而解,畢竟我花了很多時間去計畫的我暑假(有一件事還計畫了一年),實在不能這樣就被打亂。
我一定振作起來ˋˊ
棕熊,別被你自己打敗了。 真的是造業啊

套句兩年沒見的梅林媽媽常跟我說的
「你業障真的很深!」
梅林媽!妳造口業啦!



沒有留言:

張貼留言